“Nə üçün ancaq Hüseynə (ə) matəm saxlanılır, peyğəmbərə (s) matəm saxlanılmır?” şübhəsinə cavab
Şübhə: “Nə üçün
ancaq Hüseynə (ə) matəm saxlanılır, peyğəmbərə (s) matəm saxlanılmır?”
Necə də cılız və düşünülməmiş bir iraddır. Görəsən
bunlara kim deyib ki, müsəlmanlar peyğəmbərə (s) matəm saxlamır? Bunu harada,
necə müşahidə edib və bu cür uydurma qənaətə gəliblər? Hər bir müsəlman öz
peyğəmbərinin (s) şəhadətində onun dünyadan getməsinə üzülür, kədərlənir. Yəqin
imam Hüseynə (ə) irad tutmağa başları qarışan “peyğəmbər (s) sünnəsinin
davamçılarının” heç peyğəmbər (s) də yadlarına düşmür. Digər tərəfdən, kimsə
peyğəmbərə (s) matəm saxlamırsa, həzrəti Hüseynə (ə) də matəm saxlaya bilməz deyə
bir qayda varmı? Bunu hardan uydurdunuz? Matəm keçirtmək vacib bir əməl deyil,
müstəhəbb- savabı olan bir işdir. Hər bir şəxs istər bunu qeyd edər istərsə də
etməz. Heç kim də digərini buna görə qınaya bilməz və bu ağılsızlıq olardı.
Çünki Allah özü də bu işi tərk edəni qınamır. Lakin bu şəxs müəyyən savab və
faydalı əməllərdən uzaq düşmüş olacaqdır. Fərz edək ki, qarşımıza iki müstəhəbb
əməl çıxmışdır. Biz bunlardan birini tərk edib digərini etsək heç bir ağıl
sahibi bizə buna görə irad tutmaz. Bu qədər sadə məsələni anlamayanlar, sadə
fiqhi terminləri ya ayinlərin hökmünü dərk etməyənlər hələ üstəlik irad da
tutur? Ümumiyyətlə imam Hüseynə kimsə matəm saxlayanda niyə siz narahat
olursunuz? Peyğəmbərin (s) sünnəsini yaşadanları təşviq etmək yerinə onlara
irad tutursunuz? Siz də keçmiş rəhbərləriniz kimi peyğəmbər (s) sünnəsini
aradan aparmağa səy göstərirsiniz? Ya müsəlman olub sünnəyə əməl edin ya da bu
dini yaşadanların qarşısından çəkilin.
Mahir Şəkərov – İlahiyyatçı, araşdırmaçı.
Yorumlar
Yorum Gönder