“İmam Hüseyn şəhid olub Cənnətdədir, bəs niyə ona ağlayıb göz yaşı tökürsünüz?” iddiasına Quran və sünnədən cavab.
Şübhə: “İmam Hüseyn şəhid olub Cənnətə gedibsə bəs niyə ona ağlayıb göz yaşı tökməliyik?”
Cavab: Bu iradı bildirənlər zahirən müsəlman
olsalar da əslində, Allah Rəsulunu (s) ümumiyyətlə tanımayanlardır. Çünki
Allahın peyğəmbəri (s) şəxsən özü dəfələrlə şəhidlərə, Cənnətlik olması dəqiq
olan kimsələrə göz yaşı axıtmış, qəbirlərini ziyarət etmiş və onları yad
etmişdir. Bu baxımdan bu irad imam Hüseynə (ə) ağlayıb göz yaşı tökənlərə
deyil, birbaşa Allah Rəsulunun özünə olmuş olur. Lakin bu nadanlar ya həqiqətən
bunun fərqindədirlər və dolayı yolla peyğəmbərə (s) irad tuturlar ya da ümumiyyətlə
nə danışdıqlarından xəbərsizdirlər. Hər halda belələrinə bir neçə nümunə göstərməklə
bir daha isbat edək ki, Allah Rəsulu (s) şəxsən özü şəhidlərə, həmçinin Cənnət əhli
dəqiq olan şəxslərə göz yaşı töküb ağlamışdır. Sözümüzə ilk öncə Qurandan dəlil
gətirib daha sonra sünnəyə keçid alaq.
Cənnət əhlinə ağlayıb göz yaşı
tökməyin Quranla isbatı.
Hz Yaqub (ə) oğlu Yusif (ə) üçün ağlayır: Hz Yaqub (ə) oğlu Yusifdən ayrı düşdüyü
üçün təxminən 40 il ağlayır. O qədər ağlayır ki, gözləri kor
olur. Quran buyurur: “(Yaqub dedi) Heyif
sənə yazıq Yusif. Dərd qəmdən ağlamaqdan gözləri kor oldu. (Oğlanları ona dedi)
Allaha and olsun ki sən Yusif deyə-deyə
ya xəstələnib əldən düşəcək ya da
öləcəksən.” (“Yusif” sürəsi, 84-85)
Sual: Həzrəti Yaqub (ə) oğlu Yusifin sağ salamat
olduğunu bildiyi halda gözləri kor olana qədər ağlayır. Hətta məsələ xəstəlik və ölüm həddinə
qədər çatır. Yaqub (ə) bildiyi halda ki, oğlu sağ-salamatdır və bütün bunlara
baxmayaraq, bu qədər ağlayır, buna
sözünüz nədir? Həzrəti Yusif (ə) Allahın peyğəmbəri idi və Cənnət əhli idi. Həzrəti
Yaqub da Allahın məsum peyğəmbəri idi. Quran bu hadisəni bizə çatdırmaqla o
hadisəni həm təsdiq edir həm də hadisəni bizə nümunə olaraq təqdim edir.
Quranın et dediyini sizlərmi qadağan edirsiniz?
Peyğəmbərin (s) Cənnət əhli dəqiq
olan kimsələr üçün ağlaması.
1. Peyğəmbər anasının qəbri üstə ağlayır: Əbu Hüreyrə deyir: “Peyğəmbəri-əkrəm
(s) anasının qəbrini ziyarət etdi və ağladı. Onunla gələnlər də ağladı.” (“Səhihi
Muslim” 2 c, səh. 671, “Musnədi Əhməd” c. 2, səh. 441, “Nəsai” c. 4, 90, “İbn Macə”
c. 1, səh. 501, “Əbu Davud “ c. 3 səh. 195)
Sual: Peyğəmbərin (s) əziz anası Cənnət əhlidir və bunda
şəkk yoxdur və Allah Rəsulu (s) onun məzarı üstə ağlamışdır. Buna sözünüz nədir?
2. Peyğəmbər (s) oğlu İbrahim
üçün ağlayır: “Ənəs ibni Malik deyir: Peyğəmbərlə (s) bərabər evə daxil olduq. Oğlu
İbrahim can verirdi. Peyğəmbərin (s) gözlərindən yaş axmağa
başladı. Əbdurrəhman ibni Ovf dedi: Ey Allahın rəsulu (s) mən nə görürəm siz
ağlayırsız? Peyğəmbər (s) buyurdu: Ey Əbdurrəhman! Düz görürsən. Gözlər yaşlı, qəlb
də kədərlidir. Ey İbrahim! Sənin ayrılığın bizi kədərləndirdi.” (“Səhihi Muslim” c. 4, səh. 1808, “Səhihi
Buxari” c. 1, səh. 158, “İbn Macə” c. 1 səh. 507)
Ənəs deyir: “Eləki İbrahim vəfat etdi, peyğəmbər (s) buyurdu: Onu hələ
kəfənə bükməyin. Qoy son dəfə onunla görüşüm. Sonra peyğəmbər (s) ona tərəf əyilərək
ağladı.” (“İbn Macə” c. 1. səh. 473-cənaiz kitabı).
Sual: Peyğəmbərin (s) oğlu İbrahim 18 aylığında vəfat
etmişdir. Təbii ki, bu yaşda vəfat etmiş uşaqlar günahsız olduqlarından heç
şübhəsiz Cənnət əhlidirlər. Onda yenə haqlı olaraq sual yaranır ki, əgər Cənnət
əhli üçün ağlamaq olmazsa niyə Allah Rəsulu oğlu İbrahimin Cənnət əhli olmasın
bildiyi halda ona ağlamışdır?
3. Peyğəmbər (s) öz nəvəsi
üçün ağlayır: “Peyğəmbərin (s) qızı Zeynəb peyğəmbərə (s) xəbər göndərdi ki bizə gəlsin
oğlum can verir. Peyğəmbər (s) Səd ibn Ubadə və əshabından bir neçə nəfərlə
onun evinə gəldilər. Peyğəmbər (s) ağlamağa başladı. Səd dedi: Ey Allahın Rəsulu
(s)! Mən nə görürəm, siz ağlayırsız? Peyğəmbər (s) buyurdu: Ağlamaq, Allahın bəndələrinin
qəlbinə qoyduğu bir rəhmət və bağlılıqdır.” (“Buxari” c. 4, səh. 3-191, “Muslim”
c.2, səh. 636, “Müsnədi Əhməd” c.5, səh. 204-206-207, “Nəsai” c.4, səh. 22)
Sual: Peyğəmbərin (s) oğlu İbrahim barədə qeyd etdiyimiz
sual eyni ilə burada da keçərlidir. Kiçik yaşlı uşağın Cənnət əhli olduğun bilən
peyğəmbər (s) yenə göz yaşı töküb ağlayır. Sözünüz yoxdur eləmi?
4. Peyğəmbər (s) öz əmisi Həmzə üçün ağlayır: “Peyğəmbər (s) Uhud döyüşündən sonra
gördü ki, hamı öz ölənləri üçün ağlayır. Peyğəmbər (s): Niyə Həmzəyə ağlayan
yoxdur? Gedin Həmzəyə ağlayın.” (“Müsnədi Əhməd “c.2, səh. 40. “Tarixi Təbəri”
c. 2, səh. 532)
Sual: Bildiyimiz kimi bütün şəhidlər Cənnət əhlidir.
Allah Rəsulu (s) isə ona ağlayır. Cənnət əhlinə ağlamaq olmazsa peyğəmbər (s)
niyə ağlayır?
5. Peyğəmbər (s) əmisi oğlu Cəfərə
ağlayır: “Cəfər və əshabı şəhid olandan sonra Allahın rəsulu (s) onun evinə
getdi və onun övladlarını yanına çağırdı, gözlərindən yaş axan halda onları
qoxuladı. Cəfərin xanımı dedi: Anam atam sizə fəda olsun, sizi ağladan nədir? Yoxsa
Cəfərdən sizə bir xəbərmi çatıb? Peyğəmbər (s): Bəli, bu gün şəhid oldular. Əsma
deyir: Mən yerimdən durub ağladım. Fatimənin evinə daxil olanda gördüm ki, o,
ağlayaraq deyir: Vay əmim. Peyğəmbər (s) buyurdu: Həqiqətən ağlayanlar gərək Cəfər kimilərinə ağlasınlar.” (“Tarix
ibni Əsir” c. 2, səh. 90)
Sual: Bütün şəhidlər Cənnət əhlidir. Allah Rəsulu (s) isə
ona ağlayır. Cənnət əhlinə ağlamaq olmazsa peyğəmbər (s) niyə ağlayır?
6. Peyğəmbər (s) öz nəvəsi
Hüseyn üçün ağlayır: “Harisin qızı Ummul-Fəzl peyğəmbərin (s) yanına gəlib
dedi: Ey Allahın Rəsulu! Keçən gecə xoşagəlməz bir yuxu gördüm. Gördüm ki, elə
bil sizin bədəninizdən bir tikə qopur və mənim ətəyimə düşür. Peyğəmbər (s): Yaxşı yuxu görmüsən. İnşallah
qızım Fatimə bir oğlan uşağı dünyaya gətirəcək və sənin qucağına qoyulacaq. O
xanım deyir: Peyğəmbər (s) dediyi kimi Fatimə Hüseyni dünyaya gətirdi və onu mənim
qucağıma qoydular.Bir gün peyğəmbərin (s) yanına getdim. Bir də gördüm ki, peyğəmbərin
(s) gözündən sel kimi yaş axır. Xanım deyir: Dedim: Ey Allahın rəsulu! Sizi
ağladan nədir? Peyğəmbər (s): Həzrəti Cəbrail görüşümə gəldi
və mənə xəbər verdi ki, bu uşağı məndən sonra şəhid edəcəklər.” (“Kənzul- ummal”
c. 8, səh. 199) Bu barədə digər hədislər üçün bax: (“Tirmizi” c. 13, səh. 193, “Musnəd-Əhməd
ibn Hənbəl” c 4, səh. 294)
Sual: Hüseynin (ə) şəhid və Cənnət əhli olacağını bildiyi
halda, Allah Rəsulu (s) niyə ona ağlayır? Sizin məntiqinizlə peyğəmbər (s) də səhv
iş tutdu? Peyğəmbərin (s) etdiyini biz niyə də etməyək?
7. Peyğəmbər (s) Mütə döyüşündə şəhid olanlara ağlayır: “İslam peyğəmbəri (s) miladi 629-cu ildə
Zeyd bin Harisənin başçılığı altında Qüdsün cənubundakı Mütə qəsəbəsinə 3000 nəfərlik
ordu göndərir. Və göstəriş verir ki, Zeyd şəhid olsa Cəfər sərkərdə olsun. Cəfər
şəhid olsa Abdullah ibni Rəvaha başçı olsun. O, da şəhid olsa müsəlmanlar özləri
bir sərkərdə seçsin. Onlar gedir və üçü də şəhid olur. Onların şəhadət xəbəri gəlməmiş peyğəmbər (s) bunu camaata
çatdırır və buyurur: Zeyd bayrağı qaldırdı, zərbə alaraq şəhid oldu. Sonra Cəfər
bayrağı qaldırdı, zərbə alaraq şəhid oldu. Sonra Cəfər bayrağı ələ aldı, o da şəhid
oldu. Ondan sonra bayrağı ibn Rəvaha götürdü və o da şəhid oldu.Peyğəmbər (s)
bunu deyəndə gözündən yaş axırdı.” (“Buxari” c. 2, səh. 204; “İbn Kəsir əl- Bidayətu vən-nihayə” c 4, səh.
255)
Sual: Bütün şəhidlər Cənnət əhlidir. Allah Rəsulu (s) isə
ona ağlayır. Cənnət əhlinə ağlamaq olmazsa peyğəmbər (s) niyə ağlayır?
8. Həmçinin peyğəmbər (s) vəfat etmiş Osman ibn Məzunu gözündən yaş
axan halda öpdü: (“Musnəd” hədis nömrə 23765, Əhməd ibn Hənbəl)
Sual: Bütün şəhidlər Cənnət əhlidir. Allah Rəsulu (s) isə
ona ağlayır. Cənnət əhlinə ağlamaq olmazsa peyğəmbər (s) niyə ağlayır?
9. Peyğəmbər (s) Hz Xədicə üçün ağlayır: “Hz Xədicə vəfat etdikdə bu hadisə peyğəmbərə
(s) çox təsir edir.Xədicənin vəfatından sonra bir il peyğəmbəri (s) gülən görmədilər.O
peyğəmbər (s) ki, daim gülümsəyər, insanlarla gülərüz rəftar edərdi.Ona görə də
peyğəmbərə (s) “Zəhhak” yəni, çox gülümsəyən ləqəbi vermişdilər. Peyğəmbərin (s)
Hz Xədicəyə bu qədər ağlaması bəzilərini narahat etdi. Dedilər: Sən Xədicə üçün
niyə bu qədər ağlayırsan? O qoca və yaşlı idi. Biz Xədicədən daha cavan və gözəlik. Peyğəmbər (s) buyurdu: Mən ona niyə
ağlamayım ki? Hamı məni inkar edəndə o, məni təsdiq etdi.Hamı mənə arxa çevirəndə
o mənə dayaq oldu. Mənə bu yolda heç kim kömək olmayanda o mənə köməkçi oldu...”
Siz ki iddia edirsiz ki, Cənnət əhli üçün ağlamaq olmaz, peyğəmbər
(s) düz bir il Həzrəti Xədicəyə ağladı.
Bu məsələ hər iki məzhəbin kitablarında yer alıb. Buna nə deyirsiz?
Məkkə camaatının Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra ona ağlayıb göz yaşı
tökmələri.
Aişə
deyir: “(Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra) ayağa qalxdım, gedib qadınlarla
birlikdə sinəmə və üzümə vurmağa başladım.” (İbn Hişam, “əs-Sirə ən-Nəbəviyyə”,
c. 4, s. 305)
Sual: Peyğəmbər (s) Cənnət əhli deyildimi?
Xanımı Cənnət əhli olmasını bilmirdimi? Əgər Cənnət əhlinə ağlamaq olmazdısa
niyə ağlayır? Aişə ağlamaqla sizin məntiqinizlə bidət, haram iş görmüşdür?
Məkkə
camaatının Peyğəmbərin (s) vəfatından sonra ona ağlayıb göz yaşı tökmələri.
Səid
ibn Müsəyyibin dediyinə görə, Peyğəmbər (s) vəfat edən zaman Məkkə şəhəri
camaatın ağlamaq və ah-nalə səslərindən lərzəyə gəlirdi.
“Peyğəmbərin (s) vəfatı zamanı Məkkə şəhəri bütünlüklə ah-nalə səsinə bürünmüşdü.” (Muhəmməd əl-Fəqihi əl-Məkki, “Əxbaru Məkkə”, c. 3, s. 80)
“Peyğəmbərin (s) vəfatı zamanı Məkkə şəhəri bütünlüklə ah-nalə səsinə bürünmüşdü.” (Muhəmməd əl-Fəqihi əl-Məkki, “Əxbaru Məkkə”, c. 3, s. 80)
Sual:
Məlumdur Allah Rəsulu (s) Cənnət əhli idi. Belə olan halda niyə Məkkə camaatı
ona ağlayır? Məkkə camaatı onun Cənnət əhli olub-olmamasını bilmirdi? Məkkə
camaatının içərisində səhabə, tabein və sair dində öndə olan şəxsiyyətlər
alimlər vardı. Bəs özgə vaxt “Mənim səhabələrim
ulduzlar kimidir,” hədisinə söykənərək səhabələri ülgü hesab edirsiniz? Niyə bu
mövzuda səhabədən üz döndərirsiniz?
Son nəticə: Deməli, şəhidə və həmçinin Cənnət əhlinə ağlamaq
birbaşa əziz peyğəmbərimizin (s) sünnəsidir. O, bu əməli ilə də bizə ən gözəl
nümunədir. Bəzilərinin “İmam Hüseyn şəhid
olub Cənnətə gedibsə bəs niyə ona ağlayıb göz yaşı tökməliyik?” iddiası da beləliklə
puç olub aradan gedir.
Məsələyə fərdi və ictimai
baxış.
Əgər şəhidlik mövzusuna fərdi
yanaşılsa əlbəttə şəhidlik hər bir şəxsin bu dünyada qazana bildiyi ən üstün mərtəbədir.
Bir insan şəhid olubsa deməli o ən müvəffəq və ən uğurlu şəxsdir. Şəhidlik şəhidin
özü üçün xüsusi bir uğurdur.
Lakin məsələyə daha geniş
aspektdən – ictimai baxımdan yanaşdıqda isə görürükü ki, şəhidin mübarizəyə
qalxdığı cəmiyyətdə zülm və haqsızlıq mövcuddur ki, haqqın tərəfdarını və haqq
uğrunda mübarizəyə qalxanları öldürürlər. Şəhid haqsızlığa və zülmə etiraz
olaraq qiyam etmiş və bu yolda canını fəda etmişdir. İndi haqlı olaraq sual
yaranır: “Haqq tərafdarı olduğunu iddia edən şəxs haqqın əzildiyi gün sevinməlidir
ya qəmlənməlidir?”
Özünü haqq tərəfdarı olduğunu
iddia edən şəxsin haqqın tapdalandığı, aradan aparılmasına çalışıldığı gün
sevinməsi nə qədər məntiqli və ağla batandır? Yəni, mən sevinim ki haqqı əzdilər?
Mahir Şəkərov – İlahiyyatçı, araşdırmaçı.
Yorumlar
Yorum Gönder