Elşad Mirinin “Yaşıl orta” verilişindəki yalanlarının ifşası – Elşad Miri insanları belə aldadır.
“Yaşıl orta” verilişində qonaq qismində dəvət olunan,
ilahiyyatçı olduğu iddia olunan Elşad Miri insanları din adı ilə aldatmağa səy
göstərdi. İllərdir ki, buna çalışan Elşad Miri bu istəyinə nail
olmur ki olmur... Axı necə də nail olsun ki. Axı uca Yaradan münafiq və
müşriklərin dini aradan apara bilməyəcəyinə tam şəkildə zəmanət verir. Allah
müqəddəs Qurani-Kərimdə belə buyurur: “Onlar ağızlarıyla (sözləriylə) Allahın
nurunu (ilahi həqiqətləri) aradan aparmaq istəyirlər. Halbuki, kafirlər istəməs
də Allah, öz nurunu tamamlaycaqdır.” (“Tövbə” surəsi, 32)
Onlar ağızlarıyla Allahın nurunu söndürmək istəyir.
Halbuki, kafirlər istəməs də Allah, öz nurunu tamamlaycaqdır kafirlər istəməsə
belə.” (“Səff” surəsi, 8)
İlahi kitabları təhrif etmək istəyən xristianlıq və
yəhudilik ilk öncə həmin kitabı insanların gözündə adiləşdirib Elşad Mirilər
kimi “Quran adi kitabdır, müqəddəs deyil” deyə ilk addımı atdılar. Bu məsələ o
qədər adi hal aldır ki, daha sonra adiləşən bu kitabları təhrif edib öz
fikirlərini də oraya daxil etdilər. İş o həddə çatdı ki, saysız hesabsız və
bir-birindən fərqli İncillər meydana gəldir. Bununla da yetinməyən xrsitianlıq
“Məzəli İncil”llər yazmağa dərc etməyə başladılar. İsanı (ə) peyğəmbər kimi
yox, öz lətifələrinin qəhrəmanı kimi görməyə başladılar. Bütün bunlar niyə baş
verdi? Ona görə baş verdi ki, İncilə müqəddəs kitab kimi baxmadılar, Həzrət
İsanı (ə) adi insan kimi gördülər və bu cür faciəli aqibətlə üz-üzə gəldilər.
Bu gün də Quranı və İslamı o hala gətirmək istəyən
“Elşad Mirilər” bu yöndə ciddi şəkildə çalışır və Allahın dininin aradan
aparılmasına səy göstərirlər. Amma Quranın vəd verdiyi kimi onlar istəklərinə
nail ola bilməyəcəklər.
“Quran müqəddəs deyil, adi kağız parçasıdır” deyənlərə
Qurandan müqəddəslik dəlili dəfələrlə təqdim olunmuşdur. Müqəddəs sözünün məna
və izahlarını belə bilməyən bu nadanlar kor-koranə şəkildə insanları da
azdırırlar.
“Müqəddəs”
sözünün mənaları.
1. Pak-pakizə - münəzzəh, bütün eyib və nöqsanlardan
pak.
2. Ehtiram və hörmətə layiq.
3. Çox hörmətli, çox qiymətli.
4. Bərəkətli, mübarək.
Bu qeyd etdiyimiz mənalar lüğət kitablarında ən məşhur
mənalardır ki, qeyd etdik. (Lisanul-ərəb - 6/168- 169).
Bu söz “müqəddəs,” “Quddus,” “quds,” “qudus,” kimi
müxtəlif formalarda işlənsə də məna etibari ilə yuxarıda qeyd etdiyimiz
mənaları ehtiva edir. Müqəddəs sözü ərəb sözüdür ki, dilimizə də keçmişdir.
Quranda müxtəlif qəliblərdə on yerdə gəlmişdir. Bunun üçü Hz Musaya (ə), üçü Hz
İsaya (ə) , dördü isə Həzrət peyğəmbərə (s) nazil olan məsələlər (Hz Cəbrayıl
(ə) və gətirdiyi vəhy) haqdadır.
Deməli, müqəddəs sözü işlənmə yerlərinə görə, mənası;
“pak-pakizə,” “eyib və nöqsanlardan uzaq,” “hörmətə layiq,” “bərəkətli və
mübarək” mənalarına gəlir.
“Quran müqəddəs deyil” demək o deməkdir ki; (Bu
sözlərə görə Allaha sığınıram)
1. “Quran pak və pakizə və eyib və nöqsanlardan uzaq
deyil.”
2. “Quran hörmətə layiq deyil.”
3. “Quranın heç bir dəyəri qiyməti yoxdur.”
Bu qeyd olunan mənalar dırnaqarası ilahiyyatçının
fikirləridir ki, buna görə Allaha sığınırıq. Aydın olur ki, “Quran müqəddəs
deyil” deməklə əslində Allahın kitabına eyib və nöqsan nisbət vermək
niyyətindədirlər. Amma Quran bu iddianı qəbul etmir və buyurur: “Barəsində heç
bir şəkk-şübhə olmayan bu uca məqamlı kitab pəhrizkarlar üçün hidayət
mənbəyidir.” (Bəqərə 2)
Həmçinin buyrulur: “Həqiqətən bu zikri (Quranı) Biz
nazil etdik və şübhəsiz, onu Biz Özümüz qoruyarıq.” (“Hicr” surəsi, 9)
İkinci bir məsələ; Necə ola bilər ki, Allah müqəddəs
olduğu (Həşr 23) halda, Allahın vəhyi (sözü) olan Quran müqəddəs olmasın?
Gəlin birgə “Quddus” (Qadəsə) sözünün və bu kökdən
gələn sözlərin Quranda işlənmə yerlərinə nəzər salaq.
1. Allah müqəddəsdir – Quddusdur. – eyib və
nöqsanlardan pakdır. (Həşr 23, Cümə 1)
2. Mələklərin Allahı müqəddəs hesab etməsi – ( Bəqərə
30.)
3. Hz Cəbrayılın (ə) müqəddəs adlandırılması – (Bəqərə
87, 253, Maidə 110, Nəhl 102)
4. Məkanın müqəddəs adlandırılması. (Taha 12, Naziat
16)
5. Torpağın, ərazinin müqəddəs adlandırılması (Maidə
21)
O şəxslər ki, iddia edərək deyirlər ki, “müqəddəs
yalnız Allahdır,” bəs onda bu ayələr nədir? Buna cavab verilsin əgər hələ də
bir deyəcək sözləri varsa...
Yuxarıda qeyd etdiyimiz 5 qrup ayədən, Quranın
müqəddəsliyinə ən bariz dəlil 4-5-ci sırada olan ayələrdir. Diqqət edin! Allah
Hz Musaya (ə) vəhy nazil olan əraziləri müqəddəs adlandırır. Nə üçün? Çünki,
orada ilahi vəhy nazil olmuşdur. İlahi vəhyin nazil olduğu bütün ərazilər
müqəddəsdir. O məkan müqəddəsdirsə, o məkanı müqəddəs edən ilahi kəlam, Quran müqəddəs
olmazmı? Niyə düşünmürsünüz? Odur ki, Quranın xüsusi ilə Maidə 21-ci ayəsi bu
məsələlər üçün bir ülgü ola bilər. Bu ayədən çıxış edib deyə bilərik ki, əziz
peyğəmbərimizə (s) vəhy nazil olan Hira mağarası da müqəddəsdir. Çünki orada Quddus olan Allahın
vəhyi – müqəddəs Quran nazil olub. Fikrimcə anlayana bu qədər izah yetər.
“Quran müqəddəs deyil” deyənlərin yeni hiyləsi.
Batil iddiaları
qarşısında dəlil olaraq təqdim etdiyimiz bu nüanslardan sonra, bəziləri yeni
hiyləyə əl atıblar. Onlar deyir: “Quran müqəddəsdirsə ona necə toxuna bilərəm?”
Gördüyünüz kimi, bu şəxslər müqəddəslik anlayışını ümumiyyətlə anlamayıblar.
Kim deyib ki, Qurana toxunmaq, əl vurmaq olmaz? Bir mənbə, bir dəlil varmı? Bu
söz ancaq din düşmənlərinin sözü ola bilər.
Vətən müqəddəsdir,
onda biz üzərində gəzib ona toxunmayaq?
Ana müqəddəsdir,
onda heç kim anasına əl vurmasın?
Bayraq
müqəddəsdir, onda ona toxunmayaq?
Quranı müqəddəs
hesab etməyənlərə vətən torpaq sevgisi də yaddır.
Quranı təhrif
olunmuş İncil halına salmaq istəyənlər hələ utanmada “Quranla digər kitabların
fərqi nədir” sualını da verirlər. Ən başlıca fərqi budur ki, Quran müxalifləri
bu kitabı heç vaxt təhrif edə bilməyəcəkdir. Amma digər bütün kitablar təhirfə
məruz qalma ehtimalı var və təhrifə məruz qalırda. Sizcə bu fərq deyil? Allah
niyə digər kitablar haqda bu sözü istifadə etmir və yalnız Quran barədə bunu
qeyd edir? Niyə?
Quranı digərlər
kitablardan fərqi: “Həqiqətən bu zikri (Quranı) Biz nazil etdik və şübhəsiz,
onu Biz Özümüz qoruyarıq.” (“Hicr” surəsi, 9)
“Quranda
müqəddəsliklə bağlı ayə yoxdur” deyənlər Allahın müqəddəs olduğunu özləri də
etiraf edirlər. Belə olan təqdirdə sual veririk: “Allah müqəddəsdirsə bəs onun
sözü (vəhyi) müqəddəs olmazmı?
Elşad Mirinin
müqəddəsliklə bağlı fikirlər birmənalı deyildir. Elşad Miri hətta məsumlara da
müqəddəs deyilə biləcəyini etiraf etmişdir:
https://www.youtube.com/watch?v=mLzA7_ZLwtM&feature=youtu.be
Möcüzə yoxdurmu?
Möcüzə - aciz
buraxmaq mənasındadır. Peyğəmbərlərin kafir və müşrik müqabilində Allahın izni
ilə gətirdiyi dəlildir. Bu mövzuda Quran və rəvayətlər kifayət qədər dəlil
vardır. Bu özü müstəqil mövzu olduğundan burada ona yer ayırmaq istəmirik.
Möcüzəni inkar edənlər daha sonra isə Quran möcüzəsindən söz açırlar ki, bu da
onların sözlərində ikili mövqe nümayiş etdirmələrindən doğur. Peyğəmbərin (s)
bir çox möcüzələri vardır. Quran da o möcüzələrdən sadəcə biridir.
Yasin 70 –ci ayə ölüyə Quran oxumağı qadağan etmir – Ayəni təhrif edənlərə
cavab.
لِيُنذِرَ مَن كَانَ حَيًّا وَيَحِقَّ الْقَوْلُ عَلَى
الْكَافِرِينَ
Qəlblər diri (və vicdanları haqqı qəbul etməyə hazır)
olan kəsləri qorxutsun və (Allahın) söz(ü və Cəhənnəm vədi) kafirlərin
barəsində gerçək olsun. (“Yasin” surəsi, 70)
Yasin sürəsinin bu ayəsini oxuyaraq səhv nəticəyə
gəlinməsi dəfələrlə müşahidə edildiyindən bu mövzuya toxunmağı lazım bildik.
Quranın məntiqində ölü və diri olmağın meyarı, həyat
və ölüm yox, İMAN və KÜFR olaraq təyin edilir.
Çox təəssüf ki, ölü və diriliyin mahiyyətini anlamdan,
bu məsələlər barədə fikri yürüdüb insanları da çaş-baş salırlar. Quranın
məntiqində ölü və diri olmağın meyarı həyat və ölüm yox, iman və və küfr olaraq
təyin edilir. Çox qəribədir ki, “ölüyə Quran oxumaq olmaz” deyənlər “ölü”
deyəndə dünyasını dəyişənləri, diri deyəndə isə, bunun əksini (ölü olmayanları)
nəzərdə tutur. Bu düşüncə tərzi İslamla tam ziddir. Quranın məntiqində ölü və
diri tam ayrı-ayrı mənalarda işlənmişdir. Quran ölü deyəndə, əsasən qəlbi ölmüş
(küfr əhli) şəxsləri nəzərdə tutur. Və Quran diri deyəndə qəlbi dirilmiş (iman
əhli) şəxsləri nəzərdə tutur. Bu barədə Quranda kifayət qədər ayə var. Nümunə
üçün birini qeyd edirəm. “Məgər (küfr və imansızlıq ölümü ilə) ölmüş və sonra
Bizim (dinə hidayət etməklə) dirildərək (imanından,) vasitəsilə insanlar
arasında yol getdiyi (yaşadığı) bir nur verdiyimiz şəxs, (etiqadi və əməli
azğınlıq) zülmətlər(in)də olan və ondan çıxmayacaq şəxs kimidir?!...” (Ənam
122)
Quran hətta bəzi yerlərdə ölüləri diri adlandırır. Uca
Allah buyurur: “Allah yolunda öldürülənləri əsla ölü zənn etmə, əksinə,
diridirlər və onlara Rəbbi yanında ruzi verilir.” (Ali-İmran 169)
Ölü və diri kimdir? – sualına ən gözəl cavabı elə
Quran özü vermiş oldu. Yasin sürəsində qeyd olunan mətləb də elə budur. Quran
mənəvi cəhətdən diri olanlar üçündür. O, dirilər ki, onların qəlbi Allah nuru
ilə hidayət tapmış, və onlar bu hidayətin sayəsində, xəlq olunmalarının əsl
mahiyyətini anlayıb, Qurana əməl edirlər. Quranı bir həyat kitabı halına gətirərək,
oxuyub əməl edirlər. Yoxsa ki, həyatını Quran üzrə yaşamayan, dinindən,
Quranından xəbərsiz olaraq yaşayan bir şəxs, İslamın nəzərində ölü kimidir. Uca
Allah bu həqiqəti belə bəyan edir: “Və (iman əhli olan beyin və qəlb)
dirilər(i) ilə də (küfr və cəhalət əhli olan fikir və qəlb) ölülər(i) eyni
deyillər! (Fatir 21)
Quranın digər ayələri də dediyimiz məsələni başa
düşməkdə bizə kömək edir. İsra sürəsində də Allah Quranın yalnız möminlər üçün
faydalı olduğunu qeyd edir.
İsra 82: “Biz, Qurandan möminlər üçün (mənəvi və
ictimai xəstəliklərə) şəfa və rəhmət olan şeyi nazil edirik və o, zalımlara
(ruhi və ictimai) ziyandan başqa bir şey artırmır.”
Bu məsələləri göz ardı edərək öz batil düşüncəsinə don
geyindirmək istəyənlər, insanları dolayı yollarla aldatmağa cəhd edirlər.
Yasin sürəsindən dəlil gətirdikləri “həyy”
“həyat-diri” sözünün Quranda əhatə etdiyi yerlərə birgə nəzər salaq.
Quranda həyy – həyat sözü əsasən üç formada
işlənmişdir.
1. Bitkilərin həyatı. (Qaf 11, Hədid və s.)
2. Heyvanların həyatı. (Fussilət 39 və s.)
3. İnsanların mənəvi həyatı. (Ənam 122 və s.)
4. Əbədi həyat. Bu həyat özü iki yerə ayrılır. Əbədi
Cənnət və əbədi Cəhənnəm həyatı. Bu mövzuda da kifayət qədər ayələr mövcuddur.
Bütün bu deyilənləri nəzərə alıb deməliyik ki, Yasin
sürəsinin 70-ci ayəsini “ölüyə Quran oxumaq olmaz” fikrinin isbatı üçün dəlil
gətirmək yanlışdır. Çünki, ayədə ölüb dünyasını dəyişənlər deyil, mənəvi
cəhətdən imandan uzaq olan şəxslər nəzərdə tutulur. Ayənin mənası ya bilərəkdən
ya bilgisizlik ucbatından təhrif etmək yol verilməzdir. Quran ilahi kəlamdır.
Dünya həyatımızda bizi hidayət etdiyi, ruhumuza şəfa olduğu kimi, dünyamızı
dəyişdikdən sonra da o nurani ayələr bizə faydalı olacaqdır.
“Ölənlərə Yasin oxuyun” hədisinin mənbələri;
1. Səhihi Müslim c 5, səh 73-78
2. Nəvəvi - Riyazus-Salihin səh 293.
3. Səhihi Müslim c 3, səh 202.
4. Səhihi Müslim c 1, səh 61.
5.Tirmizi c 8, səh 306.
6. Nəsai c 6, səh 117.
7. Qunduzi Əl-Hənəfi - Yənaibul-Məvəddət səh 55.
8. Tirmizi c 5, səh 306.
9. Əhməd ibni Hənbəl c 1, səh 95.
10.Səhihi Muslim c 2, səh 360.
11. Cəlaləddin Suyuti – Tarixul-Xuləfa səh 190.
12. Büyük Şafii İlmihali səh 198, türkçə
13. Şərhul-Səhihi Muslim c 3, səh 202.
14. Müsnədi Əhməd c 5, səh 26.
“İslamda
Yoxdur?!”
Elşad Miri İslamdan o qədər uzaq düşüb ki, İslamdda
var olan şeyi İslamdan bilmir və ona yoxdur deyir. Elşad Mirinin yoxdur dediyi bir mövzuya dair bir kitab
həsr etmişik. Peyğəmbərlərə günah nisbət verən Elşad Mirinin və onun kimi
düşünənlərin batil iddialarının rəddi üçün “Bütün peyğəmbərlər məsumdur” adlı
kitab yazılıb. Biz o kitabda “yoxdur” deyə təqdim olunanların var olduğunu
gördük. Verilişdə müzakirə obyektinə çevrilən “Məsumluq mövzusu da, İsa (ə) və
Həzrəti Mehdi mövzusu da və sair.
Mahir Şəkərov – İlahiyyatçı, araşdırmaçı.
Yorumlar
Yorum Gönder