Peyğəmbərin (s) sinəsinin yarılması – Uydurulmuş hadisə
Əziz peyğəmbərimiz (s) barədə uydurulan bir hadisə də
guya sinəsinin kiçik yaşda mələklər tərəfindən yarılması və Zəm-Zəm suyu ilə
yuyulmasıdır. Bu hadisəni araşdırdıqda istər tarix, istər hədis, istərsə
də Quran baxımından batilliyini müşahidə edəcəyik. Mövzunu olduqca xülasə
şəkildə sizlərə təqdim etməyə çalışacağıq.
Bu hadisə tarixçi, müfəssir və muhəddislər tərəfindən
tənqid olunmuş hadisənin yanlışlığına dair kitablarında kifayət qədər sözlər
demişlər. Beləki, hadisənin nəql edən ravinin hədis elmi baxımında problemli
şəxs olması, uydurulan hədisin mətnində tarix baxımından yanlışlıqların olması
və xüsusən rəvayətin Quranla zidd olan məqamlarını qeyd etmişlər. Gəlin ümumən
hadisəyə nəzər salaq və bu məsələni qəbul edənlərə bir sıra suallar ünvanlayaq;
Həlimənin belə nəql etdiyi deyilir: “Peyğəmbəri (s)
yenidən qəbiləmizə qaytardıqdan sonra bir neçə ay keçdi. Həmişə olduğu kimi
bizim uşaqlarla birlikdə keçi balalarının ardınca çadırların arxasına keçdilər.
Birdən oğlum tələsik və həyəcanla yanımıza gəlib dedi: Bizim Qureyşi
qardaşımıza kömək edin. İki ağ geyimli kişi onu tutub yerə uzadaraq qarnını
yarılar.
Həlimə deyir: Mən və həyat yoldaşım ona tərəf qaçdıq.
Onun rəngi qaçmış halda dayandığını gördük. İxtiyarsız onu qucaqlayıb dedim:
Oğlum, nə baş verib?
Dedi: İki ağ geyimli kişi yanıma gələrək məni yerə
uzadıb qarnımı yardılar və qan laxtasına bənzər bir şeyi oradan çıxardılar. Mən
onun nə olduğunu bilmədim. Onar çıxıb getdilər.”
Digər mənbə isə bir qədər fərqli olaraq yazır:
“Cəbrail (ə) o qara laxtalanmış qanı çıxarıb ataraq belə dedi: Bu, şeytanın
səndən olan bəhrəsidir. Sonra peyğəmbərin (s) qəlbini qızıldan olan qabda yuyub
yerinə qoyub dərisini birləşdirərək getdi.”
Bu əhvalatı nəql edənlər bunu Allah Rəsulu (s) üçün
möcüzə hesab edirlər. Lakin, bu əhvalatın İslam düşmənlərinin əli ilə
düzəldiyini unudurlar. İslam tədqiqatçıları bu əqidədədirlər ki, İslam
düşmənləri peyğəmbəri (s) ləkələmək üçün və məsihilərin nəql etdiyi “Adəmin İsa
ibn Məryəmdən (ə) başqa bütün övladlarının hamısına şeytanın əli yetişib”
hədisini sübuta yetirməyə görə özlərindən düzəldiblər. (Əl-əzva
ələs-sunnətil-Muhəmmədiyyə, s. 185-dən sonra)
Bəziləri “Ələm nəşrəh ləkə sədrək” ayəsini bu
əhvalatla təfsir ediblər və bu əhvalatı ayənin nazil olma səbəbi kimi
göstərilir ki, bu da qəbul olunacaq iş deyil. Şərh sürəsi peyğəmbərə (s)
verilən mənəvi nemətlərdən bəhs edir, qəlbinin, sinəsinin yarılmasından yox.
Bu hadisəni möcüzə kimi qələmə verənlər yanılırlar.
Çünki, möcüzə peyğəmbərliyə seçildikdən sonra və yaxud peyğəmbərlik dönəmində
və hər hansısa bir iddiaçının müqabilində olur. Ancaq, bu hadisə peyğəmbərin
(s) uşaqlıq dönəmində baş vermiş və deyilən məsələlərin də heç biri yox idi.
Deməli, bu hadisə möcüzə deyil.
Hadisənin davamını tarixçilər belə nəql edir: “Həlimə
Muhəmmədi (s) götürüb anası Aminənin yanına apardı. Aminə ona dedi: Nə baş
verdi ki, bu uşağı saxlamaq üçün etdiyin o qədər isrardan sonra onu geri
qaytarırsan?
Həlimə cavab verdi: Övladın artıq böyüyüb və mən onun
barəsində həyata keçirtməli olduğum vəzifələrimi yerinə yetirmişəm. Bundan
sonra onun üçün qarşıya çıxacaq xoşagəlməz hadisələrdən qorxuram. Buna görə də
onu sənin yanına gətirdim.
Aminə dedi:
Səbəb bunlar deyil, düzünü de.
O, israr etdikdə
Həlimə əhvalatı danışdı. Bu vaxt Aminə ona dedi: Onun üçün şeytandan qorxursan?
Həlimə dedi:
Bəli.
Aminə dedi:
Xeyr, Allaha and olsun, şeytan ona yol tapa bilməz. Mənim övladımın başqa bir
əhvalatı var. Sonra övladının əhvalatının bir hissəsini Həliməyə danışdı: Mən bu
uşağa hamilə olduqda özümdə bir nur müşahidə etdim ki, o nurda Şamın qəsrlərini
gördüm. Onu çox asanlıqla daşıdım. Dünyaya gəldikdə isə əllərini yerə qoyub
başını səmaya qaldırdı. Hər halda onu qoyub sağlıqla geri qayıt.”
İbn İshaq bu
əhvalatı nəql etdikdən sonra Həlimənin peyğəmbəri geri qaytarmasına görə başqa
bir səbəb də nəql edib deyir: “Həlimə Aminəyə dedi: Mən onu ikinci dəfə öz
çadırımıza apararkən bir neçə həbəş məsihisi onu görüb barəsində məndən
soruşdular. Onun bədəninə baxıb mənə dedilər: Biz bu uşağı sənin əlindən alıb
öz şəhərimizə aparacağıq. Çünki, bu uşağın parlaq bir və mühüm bir həyatı
olacağını bilirik. Həlimə o gün məsihilərdən eşitdiyi bu sözlərdən sonra
peyğəmbəri (s) anasına qaytarana kimi diqqətlə qoruyurdu.”
Bu hadisənin
peyğəmbərin (s) məsumluğu ilə əlaqəsi vardır və bu kimi hadisələr peyğəmbərin
(s) ismətini sual altına aparır. Bu hadisəni uyduranların da məqsədi məhz
budur. Bu hadisəni geniş şəkildə yazmaq istəsək, olduqca geniş bir yazı ilə
qarşı-qarşıya olacağıq. Çünki, hadisə ilə bağlı tarix boyunca kitablar da
yazılmışdır. Biz sadəcə mühüm nöqtələri cəm edib sizlərə çatdırdıq. İndi isə
hadisə ilə bağlı bəzi suallar vermək istəyirik;
1. Hədisdə qeyd olunur ki, mələklər peyğəmbərin sinəsini
yardıqda qara bir ləkə var idi ki, onu su ilə yuyub təmizlədilər. Hətta bəzi
mənbələrdə o qara ləkənin günah yaxud günahın mənbəyi yaxud günah qığılcımı
kimi adlandırırlar. Bu sözlərinə dəlil kimi, günah edən şəxsin qəlbinin
qaralmasından söz açan hədisi göstərirlər. Məlum olur ki, qarşı tərəf bu hədisi
də doğru düzgün anlamayıb. Qəlbin qaralmasında məqsəd görəsən maddidir yoxsa
mənəvi? Görəsən bu gün bir kafirin qəlbini yarsaq o qəlb qara rəngdəmi olacaq?
Əlbəttə yox. Hədisdə gələn “qəlbin qaralması” mənəvi anlamda izah olunmalı və başa
düşülməlidir. Mövzuya baxış və yanaşma yanlış olduğundan alınan nəticə də
yanlış olur.
2. Bəzi rəvayətlərdə peyğəmbərin (s) nə baş verdiyində
xəbərsiz olması qeyd olunur. Buna inansaq, onda bu hadisəni kim təfərrüatı ilə
nəql etdi? Bir halda ki, uydurlmuş rəvayətdə qeyd olunur ki, iki ağ geyimli
şəxsi görən uşaqlar oradan uzaqlaşmışlar.
Lakin, digər
rəvayətdə isə Hz. Cəbrailin peyğəmbər (s) qəlbindən qara ləkəni çıxartdıqda
“Bu, şeytanın səndən olan bəhrəsidir” sözü nəql olunur. Əgər bu sözü deyən Hz.
Cəbraildirsə onda yenə də bu sözü peyğəmbərdən (s) savayı kimsə eşidə bilməzdi.
Onda bu yenə də yuxarıdakı rəvayətlə ziddiyyət təşkil edir ki, belə olan halda
da hədis etibardan düşür.
3. Peyğəmbərin (s) sinəsi niyə yarılsın ki? Buna nə
ehtiyac vardı? Hərçənd ki, iman və təqvanın maddi qəlblə əlaqəsi yoxdur. İman
və təqva mənəvi hala işarədir, iman insanı mənəvi cəhətdən yüksəldir, necə ki,
küfr və günah insanı mənəvi baxımdan alçaldır.
4. Bəzi mənbələr bu hadisənin beş dəfə təkrarlandığını
qeyd edir. Onda təkrar sual yaranır, Allah Rəsulunun qəlbi o qədər (Bu sözlərə
görə Allaha sığınırıq) napak idi idi ki, buna dəfələrlə ehtiyac duyuldu?
5. Görəsən daxili təmizlik üçün cərrahi əməliyyatına
ehtiyac var? Günahın bağışlanma yolu tövbə və istiğfardır yoxsa cərrahi
əməliyyat?
6. Başqa bir məsələ budur ki, bəzi mənəblərin yazdığına
görə mələklər bu hadisəni həyata keçirərkən insan simasında deyil, öz həqiqi
simalarında həyata keçirirlər. Bildiyimiz kimi mələklər mucərrəd varlıqlardır.
Elə isə bu iş necə baş tutur?
7. Peyğəmbərə (s) nisbət verilən rəvayətdə guya peyğəmbər
(s) buyurdu: “Mələklər qəlbimi şəkk və şübhədən təmizlədilər.” Yenə haqlı
olaraq sual yaranır, görəsən şəkk və şübhənin qəlbdə necə zahir olunub görünür
ki, mələklər də onu təmizləsinlər? Axı bu məfhumlar mənəvi halətlə əlaqəlidir.
Müasir zamanımızda ürəyində şəkk olan birinin qəlbindən əməliyyat vasitəsi ilə
o şübhəni söküb çıxartmaq olarmı?
8. Heç bir peyğəmbərdə görülməyən bu hal niyə Allah
Rəsulunda (s) baş verdi. Bir halda ki, o peyğəmbərlərin də ən üstünü və ən
şərəflisidir.
9. Şeytan
özü etiraf edir ki, o xalis bəndələrə yol tapa, azdıra bilməz. “(İblis) dedi:
İzzətinə and olsun ki, onların hamısını (kökü kəsilənə kimi Adəmin nəslinin
hamısını) aldadıb doğru yoldan çıxaracağam. Onların arasından Sənin (ruh və
bədənlərini küfr və günah çirkinliyindən təmizlədiyin) xalis və seçilmiş
bəndələrin istisna olmaqla”. (“Sad” 82-83) (Həmçinin bax: “Hicr” 39-40)
Belə olan halda, şeytan ən üstün şəxsin – peyğəmbərin
qəlbinə (s) necə yol tapa və azdıra bilər?
10. Əhli sünnə
alimlərindən olan İbn Əbil Hədid “Nəhcul-Bəlağə”nin şərhi kita-bında bu mövzu
ilə bağlı bəzi həqiqətləri qeyd etmişdir. Böyük alim, “Nəhcul-Bəlağə”də olan
“Qasiə” xütbəsinin izahında bir rəvayət qeyd edir: “Allah pey-ğəmbərlər üzərində
onların gördüyü işlər barədə qeydiyyat aparmaq və hesabat vermək üçün xüsusi mələklər
təyin edir. Allah Rəsulu (s) üzərində isə mələklər arasından ən üstün olan bir
mələyi təyin etmiş və həmin mələk peyğəmbəri (s) süddən ayrıldığı zamandan etibarən
yaxşılıqlar və əxlaq gözəlliklərinə yönəldir, pisliklər və xoşagəlməz işlərdən
saxlayırdı. Bu mələk peyğəmbəri (s) çağırır və ona: “Əs-Səlamu əleykə ya Muhəmməd!
Ya Rəsulullah! (yəni; Salam olsun sə-nə ey Muhəmməd, ey Allahın elçisi!)” deyə xitab edirdi. Allah
Rəsulu (s) hələ gənc çağlarında və peyğəmbərlik məqamına çatmadığı illərdə hər
bir tərəfdən çağrılır və ona (belə) xitab edilirdi. Lakin ətrafına nə qədər baxsa
da heç bir kəsi görmürdü.” (“Nəhcul-Bəlağə”nin şərhi, İbn Əbil Hədid c. 13,
səh. 207-208)
11. İslam əqidəsində
həddi-büluğa yetişməyən insanlar üçün günah məfhumu yoxdur. Bu hadisə də
peyğəmbərin (s) uşaqlıq illərində baş vermişdir. Mövzu bu cəhətdən də doğru
deyil.
Bura qədər xülasə olaraq qeyd etdiklərimizdən bir daha
məlum olur ki, peyğəmbər (s) barədə uydurlan hadisə Quran, hədis, tarix
baxımından yanlışdır.
Mahir Şəkərov – İlahiyyatçı, araşdırmaçı.
Yorumlar
Yorum Gönder