Həzrəti Yaqub (ə) halal yeməkləri özünə haram etdi?


“Tövrat na­zil ol­ma­mış­dan qa­baq İs­rai­lin (Ya­qu­bun xəs­tə­li­yə və ya et­di­yi nəz­rə görə) özünə ha­ram et­di­yi şey­lər­dən (də­və əti və südündən) baş­qa bütün ye­mək­lər İs­ra­il övlad­la­rı­na ha­lal idi. (De­mə­li, pak olan şey­lər­dən bə­zi­lə­ri­nin Tövrat­da ha­ram edil­mə­si­nin sə­bə­bi on­la­rın keç­miş şə­ri­ət­dən qal­ma­la­rı de­yil, İs­ra­il övlad­la­rı­nın günah­la­rı­dır.) De: “Əgər doğ­ru de­yir­si­niz­sə (be­lə de­yil­sə), on­da Tövra­tı gə­ti­rin və onu oxu­yun (ki, Tövrat­da ha­ram edi­lən ye­mək­lə­rin cə­za xa­rak­ter­li hökm­lər ol­ma­sı sübu­ta yet­sin).”[1]
Qu­ra­nın bu­yur­du­ğu­na görə yə­hu­di­lə­rə törət­dik­lə­ri zülm­lər uc­ba­tın­dan pak və ha­lal ne­mət­lə­rin bir qis­mi ha­ram edil­di. Tövbə edib Al­la­ha tə­rəf qayıt­maq əvə­zi­nə tə­kəbbürlük nüma­yiş et­dir­di­lər. On­lar bu ne­mət­lə­rin et­dik­lə­ri zülm və ci­na­yə­t ucbatından de­yil, əv­vəl­dən  ha­ram ol­du­ğu­nu id­dia edir­di­lər. La­kin Al­lah on­la­rın iddialarının yalan olduğunu qeyd edir.[2]
Qu­ran və hə­dis­lə­rin bil­dir­di­yi­nə görə Ya­qub (ə) bə­zi ne­mət­lə­ri özünə ha­ram et­miş­di. Əl­bət­tə, bu ha­ram şə­ri­ət ba­xı­mın­dan olan ha­ram de­yil­di, öz səh­hə­ti ilə əla­qə­li bir qa­da­ğn idi. Bu məzmunu ehtiva edən bir hədisi diqqətinizə çat­dı­raq:
 Hə­qi­qə­tən də, İs­ra­il (Ya­qub pey­ğəm­bər) də­və əti ye­dik­də qar­nı­nın aşa­ğı his­sə­si ağ­rı­yır­dı. O, bu ağ­rı­ya də­və əti­nin sə­bəb ol­du­ğu­nu bil­di­yi üçün onu özünə qa­da­ğan et­di. Bu iş, Tövra­tın na­zil ol­ma­sın­dan qa­baq baş ver­miş­di. Tövrat Mu­sa­ya (ə) na­zil ol­duq­dan son­ra Mu­sa (ə) onun ye­yil­mə­si­ni qa­da­ğan et­mə­di, am­ma özü də ye­mə­di.[3]
Ayə və hə­dis­lər­dən mə­lum olur ki, hət­ta Həzrəti Ya­qu­bun döv­ründə be­lə, də­və əti ha­ram de­yil­di. Həzrəti Ya­qub yal­nız səh­hə­ti ilə əlaqədar olaraq onu özünə qa­da­ğan etmiş­di. Bu normal haldır. Biz də səh­hə­ti­mi­zə ziyan olan ha­lal ne­mət­lər­dən be­lə, im­ti­na edi­rik. Bil­mə­li­yik ki, heç bir pey­ğəm­bər Al­la­hın ha­la­lın ha­ram, ha­ra­mın isə ha­lal et­məz.


Mahir Şəkərov - İlahiyyatçı, araşdırmaçı.


Mənbə: "Bütün peyğəmbərlər məsumdur" kitabı.

[1] Ali-İm­ran” 93
[2] Ni­sa” 160
[3] Əl-Əy­yaş”, c. 1, səh. 86; “Əl-Bur­han”, c. 1, səh. 298, hə­dis 2

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Müəllimə hörmət, Allaha və Onun Rəsuluna (s) hörmətdir

"Radikal və Radikalizm." - Elmi terminin faciəli aqibəti

Dünyasını dəyişənlərə ağlamaq və onlara yas saxlamaq olarmı? (Quran, hədis, tarix)