Həzrəti Yaqub (ə) halal yeməkləri özünə haram etdi?
“Tövrat nazil olmamışdan qabaq İsrailin (Yaqubun xəstəliyə və ya etdiyi nəzrə görə) özünə haram etdiyi şeylərdən (dəvə əti və südündən) başqa bütün yeməklər İsrail övladlarına halal idi. (Deməli, pak olan şeylərdən bəzilərinin Tövratda haram edilməsinin səbəbi onların keçmiş şəriətdən qalmaları deyil, İsrail övladlarının günahlarıdır.) De: “Əgər doğru deyirsinizsə (belə deyilsə), onda Tövratı gətirin və onu oxuyun (ki, Tövratda haram edilən yeməklərin cəza xarakterli hökmlər olması sübuta yetsin).”[1]
Quranın buyurduğuna
görə yəhudilərə törətdikləri zülmlər ucbatından pak və halal nemətlərin
bir qismi haram edildi. Tövbə edib Allaha tərəf qayıtmaq əvəzinə təkəbbürlük
nümayiş etdirdilər. Onlar bu nemətlərin etdikləri zülm və cinayət
ucbatından deyil, əvvəldən haram olduğunu
iddia edirdilər. Lakin Allah onların iddialarının yalan olduğunu qeyd
edir.[2]
Quran
və hədislərin bildirdiyinə görə Yaqub (ə) bəzi nemətləri özünə haram
etmişdi. Əlbəttə, bu haram şəriət baxımından olan haram deyildi,
öz səhhəti ilə əlaqəli bir qadağn idi. Bu məzmunu ehtiva edən bir hədisi
diqqətinizə çatdıraq:
Həqiqətən də, İsrail (Yaqub peyğəmbər)
dəvə əti yedikdə qarnının aşağı hissəsi ağrıyırdı. O, bu ağrıya dəvə
ətinin səbəb olduğunu bildiyi üçün onu özünə qadağan etdi. Bu iş,
Tövratın nazil olmasından qabaq baş vermişdi. Tövrat Musaya (ə) nazil
olduqdan sonra Musa (ə) onun yeyilməsini qadağan etmədi, amma özü
də yemədi.[3]
Ayə
və hədislərdən məlum olur ki, hətta Həzrəti Yaqubun dövründə belə, dəvə
əti haram deyildi. Həzrəti Yaqub yalnız səhhəti ilə əlaqədar olaraq onu
özünə qadağan etmişdi. Bu normal haldır. Biz də səhhətimizə ziyan olan
halal nemətlərdən belə, imtina edirik. Bilməliyik ki, heç bir peyğəmbər
Allahın halalın haram, haramın isə halal etməz.
Mahir Şəkərov - İlahiyyatçı, araşdırmaçı.
Yorumlar
Yorum Gönder